Termeni și condiții de utilizare

Operatorul responsabil

Site-ului web drogerieshop.ro este administrat și se află în proprietatea SC Boer Romania SRL.

Datele noastre de identificare sunt următoarele:
Denumirea companiei: SC Boer Romania SRL
Adresa: Strada Parângului, nr. 6, localitate Satu Mare, județul Satu Mare
Cod unic de înregistrare 5608140
Nr. Reg. Comerțului: J30/727/1994
Capital social: 45000 lei

E-mail: contact@drogerieshop.ro
Tel.: 0749 113 790

Site-ul web drogerieshop.ro permite utilizatorilor să cumpere produse, cu respectarea prezenților Termeni și condiții. Accesarea, navigarea și utilizarea site-ului web drogerieshop.ro echivalează cu înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor exprimați în continuare.

SC Boer Romania SRL își rezervă dreptul de a aduce modificări, completări și/sau actualizări ale prezenților Termeni și condiții oricand este necesar, ca urmare a unor modificări legislative sau a producerii unor modificări ale activității comerciale a firmei, notificand utilizatorii prin afisarea pe site-ul web drogerieshop.ro a ultimei actualizari.

Definiții

În înțelesul și aplicarea prezentului document, următorii termeni vor avea sensul indicat după cum urmează:

“Utilizator” reprezintă orice persoană fizică sau juridică care folosește serviciile oferite prin intermediul site-ului web drogerieshop.ro. 

”Site” se referă la website-ul nostru drogerieshop.ro unde oferim produsele și serviciile noastre.

“Vânzător” se referă la societatea comercială SC Boer Romania SRL. 

”Comandă” înseamnă o comandă plasată de un utilizator către vânzător prin intermediul site-ului cu privire la produsul/produsele selectat/e de utilizator.

“Produs” înseamnă orice gama de produse și servicii oferite de vânzător care se pot comanda de utilizator prin Site.

“Servicii” înseamnă orice serviciu care se poate furniza și solicita prin intermediul site-ului, cum ar fi livrarea comenzii către utilizator.

Obiectul contractului

Site-ul poate fi utilizat în vederea plasării de comenzi de către utilizatorii care completează toate câmpurile obligatorii ale formularului de comandă, în care se solicită date cu caracter personal precum nume, adresa de livrare, numărul de telefon și numărul cardului, etc și care acceptă Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului.

Termenii și condițiile împreună cu Politica de confidențialitate, formularul și instrucțiunile de plată constituie întregul acord între părți. Dacă utilizatorul furnizează informații inexacte sau incomplete, dacă vânzătorul consideră că există motive suficiente privind veridicitatea și caracterul complet al acestora, poate refuza accesul la site sau poate refuza să presteze serviciile către utilizatorul în cauză.

Înregistrarea unui cont de utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ului web drogerieshop.ro, potențialul client trebuie să folosească o adresă de e-mail validă.Contul permite stocarea informaţiilor referitoare la adresa furnizată pentru efectuarea livrării, la starea şi istoricul comenzilor, facturile fiscale emise de vânzător. Crearea unui cont de utilizator nu este necesară pentru a plasa o comandă în cadrul drogerieshop.ro, aceasta putând fi efectuată şi de un Utilizator neînregistrat.

Plasarea comenzii

Orice comandă pe care o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor și de capacitatea livrării. Dacă detaliile comenzii sunt corecte, comanda va fi confirmată printr-un e-mail. 

Vânzătorul va notifica utilizatorul prin email cu privire la statusul comenzii (confirmare primire comandă, expediere colet).

În cadrul drogerieshop.ro, utilizatorul plasează comanda în următorul mod:

  • adaugă produsele selectate în coșul de cumpărături și apoi merge la formularul de comandă
  • completează formularul de comandă cu datele necesare 
  • utilizatorul alege una din opțiunile de livrare puse la dispoziție de către vânzător, precum şi modalitatea de plată
  • utilizatorul trimite comanda prin intermediul butonului ”Plasează Comanda”. La plasarea comenzii se cere acceptarea prezenților Termeni şi condiţii

Pe parcursul procesului de plasare a comenzii utilizatorul are posibilitatea de a revizui coşul de cumpărături, în sensul de a adăuga/elimina produse sau a modifica cantitatea acestora, de a modifica adresele de facturare şi livrare, precum şi modalitatea de livrare şi plată. În funcție de metoda de plată aleasă, utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui prestator extern, care furnizează servicii de plată online.

Modalități de plată

Vânzătorul pune la dispoziția utilizatorului următoarele metode de plată:

  • numerar, în sistem ramburs, plata fiind efectuată direct la curier, în momentul primirii coletului;
  • plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate în cadrul drogerieshop.ro.

În cazul în care alegeți să plătiți ramburs la primirea coletului, refuzul primirii coletului și al efectuării plății descarcă vânzătorul de obligaţia unei noi livrări a produsului respectiv.

Toate prețurile sunt în RON, cu TVA-ul inclus.

Prețul total al comenzii, inclusiv taxele de livrare și alte cheltuieli vor fi afișate pe site în momentul plasării comenzii. Plata trebuie efectuată integral pentru toate produsele. 

Poți efectua plata online cu cardul, în condiții de siguranță deplină, cu carduri Visa sau Mastercard. 
În cadrul drogerieshop.ro, entitatea autorizată să presteze servicii de procesare de plăţi este NETOPIA Payments SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9170/2003, cod unic de înregistrare RO15565496, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335. 

În momentul în care selectați această metodă de plată, la apăsarea butonului veți fi redirecționat către o pagină securizată a procesatorului de plăți unde trebuie sa introduceți datele cardului. După acest moment, suma de bani este extrasă din cont și poți verifica acest lucru cu unitatea ta bancară. Din motive de securitate pentru plata online detaliile cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate pentru a preveni posibilitatea de a fi interceptate de către terțe persoane. 

Livrarea

Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României.

Vânzătorul oferă următoarele metode de livrare:

  • prin curierat (Nemo Expres Logistic SA)

Care este costul de transport?
Utilizatorul va achita o taxă de livrare de 20 lei. Costul de livrare este gratuit pentru comenzile ce depășesc valoarea de 150 lei. Uneori este posibil să derulăm promoții care să includă o eventuală diminuare a costului de transport. Atunci când astfel de promoții sunt disponibile, acestea vor fi semnalizate pe pagina drogerieshop.ro.

Când voi primi comanda?
Durata totală de așteptare privind livrarea produsului se compune din timpul de pregătire al comenzii pentru expediere de către vânzător și durata de livrare a coletului de către curier.

Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 3-5 zile calendaristice de la data plasării comenzii. Vânzătorul va întreprinde toate demersurile necesare pentru a livra coletul în acest termen. Dacă produsele nu au fost livrate în termenul indicat, utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 zile lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, utilizatorul poate solicita anularea comenzii.

Termenul estimativ de livrare va fi comunicat o dată cu confirmarea comenzii și poate varia în funcție de mai mulți factori, independenți de voința noastră (ex. numărul de comenzi aflate în lucru în momentul preluării comenzii).

Pot verifica situația comenzii?
Situația comenzii se poate verifica în „Contul meu” și poate fi:
În procesare: de la efectuarea comenzii și până la predarea coletului către curier în vederea livrării
Finalizată: comanda ți-a fost livrată cu succes
Anulată. Posibile cauze: vedeți mai jos.

Utilizatorul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care utilizatorul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său. Utilizatorul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii. În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, vânzătorul nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

În cazul livrării la o locație aleasă de către utilizator, în situația în care livratorul nu poate avea acces în locația respectivă, utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Facturarea

Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite o factură fiscală pentru produsele livrate conform comenzii, obligația utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii acesteia, în conformitate cu legislația în vigoare.

Prin trimiterea comenzii, utilizatorul îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic, prin adăugarea acestora de către drogerieshop.ro în contul de utilizator sau la adresa de e-mail menţionată de utilizator.

Anularea comenzii

Drogerieshop.ro poate anula o comandă în oricare din următoarele situații:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către utilizator sunt incomplete și/sau incorecte

există suspiciuni rezonabile că respectivul utilizator plasează comenzi dar nu onorează comenzile, anulându-le, neridicându-le sau neachitând prețul produselor.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse care sunt afişate pe site-ul drogerieshop.ro ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă preţuri evident eronate. Dacă livrarea comenzii nu este posibilă, vă vom înștiința printr-un e-mail sau apel telefonic. În cazul în care ați achitat în avans contravaloarea produsului, ne obligăm să returnăm într-un cont bancar indicat de utilizator suma plătită, în termen de 14 zile de la data la care am luat la cunoștință acest fapt.

Utilizatorul poate anula o comandă după cum urmează:
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați vânzătorul în cel mai scurt timp de la trimiterea comenzii, de preferință prin telefon. Dacă vânzătorul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă vânzătorul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces de livrare către utilizator, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și vânzătorul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea produselor, dacă este cazul. 

Contravaloarea unei comenzi care a fost deja livrate la adresa nu se va rambursa, decât dacă motivul este din culpa vânzătorului (nu este conformă).

Aplicare reduceri

Reducerile se aplică doar dacă sunt solicitate în momentul comenzii, în baza unui cod de discount sau alte promoții, care sunt specificate înainte de fiecare campanie în parte. Codul în baza căruia se face reducerea trebuie comunicat telefonic de către client sau introdus în website, în secțiunea dedicată codurilor de discount sau în câmpul de observații. Nicio reducere nu se aplică retroactiv sau după emiterea bonului fiscal.

Reclamații

Imaginile produselor din drogerieshop.ro au un caracter ilustrativ şi nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăţii produselor (de ex ambalajul poate diferi, în funcţie de modificările operate de producător sau distribuitor).

Vânzătorul este obligat să livreze produse fără defecte şi conforme. Se consideră că produsele sunt conforme dacă:

  • corespund descrierii făcute de vânzator pe drogerieshop.ro
  • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip
  • crezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului, declarațiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

În cazul în care produsele prezintă un defect utilizatorul poate înainta o reclamație prin email, la adresa contact@drogerieshop.ro. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.).
Dacă aveți o problemă cu un produs pe care l-ați achiziționat de la drogerieshop.ro și nu sunteți mulțumit de modul în care drogerieshop.ro a soluționat plângerea dumneavoastră, atunci puteți depune o reclamație pe platforma UE de soluționare online a litigiilor („platforma SOL”). Platforma SOL le oferă consumatorilor și comercianților din UE posibilitatea de a încerca să obțină o soluționare alternativă a reclamațiilor legate de cumpărăturile efectuate online. Prin intermediul platformei SOL, consumatorul și comerciantul pot găsi o entitate de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procedura de găsire a unei soluții pentru reclamația consumatorului. Platforma SOL este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.

Returnarea produselor

Dacă produsul vândut are un defect, utilizatorul are dreptul să ceară înlocuirea cu unul fără defecte. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă pentru vânzător, utilizatorul poate solicita reducerea preţului produsului sau, dacă defectul este unul substanţial, anularea comenzii.

În măsura în care reclamaţia formulată de utilizator este justificată, vânzătorul își asumă următoarele obligaţii:

  • dacă înlocuirea este posibilă, să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte pe cheltuiala sa. Orice înlocuire va fi facută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord de vânzator şi utilizator
  • dacă înlocuirea nu este posibilă, să restituie utilizatorului preţul, parţial sau total, în funcţie de solicitarea utilizatorului, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care vânzătorul este notificat în acest sens de către utilizator

Durata soluţionării reclamaţiei, inclusiv înlocuirea produsului, poate dura până la 30 de zile, fiind necesară furnizarea de către utilizator a asistenţei necesare în vederea respectării termenului respectiv.

Dacă după livrare constatați produse lipsa sau neconforme va rugam sa ne contactați la datele de contact disponibile pe site-ul web.

  • În cazul în care produsul comandat nu corespunde celui livrat, din cauza unei erori din partea vânzătorului, aveți dreptul de a refuza primirea produsului, situație în care vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă.
  • În situația în care vânzătorul poate livra doar o parte a comenzii (întrucât unele produse sunt indisponibile), vânzătorul trebuie să vă informeze despre aceasta ori să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza o livrare parțială și de a obține rambursarea sumei achitate pentru respectiva comandă, în cazul efectuării unei plăți online, înainte de livrare.


Produsele achiziţionate de la drogerieshop.ro pot fi returnate în termen de 30 de zile de la data la care acestea au fost livrate, indiferent de modul în care s-a făcut achiziţia (online sau telefonic). Utilizatorul se obligă să notifice drogerieshop.ro despre intenția sa de a returna produsele achiziționate, fie prin e-mail fie telefonic, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, Drogerieshop.ro poate refuza coletul.

Costurile de transport ale coletului returnat nu intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi asumate de Drogerieshop.ro. Produsele vor fi returnate de către client prin Nemo Expres Logistic SA la adresa: Strada Aurel Vlaicu, nr.74 localitate Satu Mare, județul Satu Mare. În situaţia în care comanda conţine mai multe produse, dar utilizatorul nu returnează decât unul, drogerieshop.ro nu îi va rambursa acestuia costul de livrare.


Condiții de returnare a produselor

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost trimise utilizatorului, însoțite de etichetele inițiale, intacte, împreună cu toate accesoriile şi documentele care au însoțit produsul respectiv (de ex  factură, certificat de garanție, etc). Produsele trebuie să fie returnate fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate anterior de către utilizator).

În conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, Drogerieshop.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea următoarelor produse:

  • susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
  • care au fost desigilate de consumator 
  • de uz alimentar

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. În cazul în care o comandă, la care s-a oferit unul sau mai multe produse cadou, este returnată integral, utilizatorul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, respectiv nedeteriorată și cu ambalajul sigilat. În ipoteza în care produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuată în mod corespunzător cu valoarea produsului cadou.

Drogerieshop.ro nu acceptă retururi pentru produse care prezintă cel puțin una din următoarele caracteristici:

  • au fost efectuate intervenții asupra produsului
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet
  • au urme de uzură sau folosire excesivă
  • au zgârieturi, ciobituri, lovituri sau semne de expunere la șocuri mecanice/electrice
  • nu au toate accesoriile primite în pachetul în care au fost livrate
  • sunt murdare, deteriorate, prezintă semne de spălare sau alte daune 

Pentru retururile acceptate integral de către drogerieshop.ro, utilizatorului îi va fi rambursat, în interval de 14 de zile calendaristice de la data la care drogerieshop.ro este informat de către utilizator cu privire la decizia acestuia de a returna produsele, prețul produselor returnate, precum şi costul transportului achitat inițial. Excepție fac comenzile realizate în baza unui voucher, pentru care utilizatorul va primi un alt cod de reducere cu aceeași valoare. În cazul care valoarea comenzii clientului a depasit valoarea voucherului, clientului ii va fi returnata diferenta.

Contravaloarea va fi rambursată într-un cont IBAN pus la dispoziție de către utilizator.

X