Ajutor

ajutor clienti

CUM PLASAȚI O COMANDĂ

Utilizați funcția de căutare sau navigați prin categorii pentru a localiza produsele pe care le căutați. Selectați cantitatea și, acolo unde este cazul, caracteristicile (de exemplu culoarea) produselor dorite, apoi faceți clic pe butonul Adaugă în coș.

După ce ați selectat toate produsele pe care doriți să le comandați, mergeți în bara de meniu și faceți clic pe Coșul meu. Aici puteți modifica cantitățile pentru articolele adăugate sau le puteți șterge din coș. Când sunteți mulțumit de selecția de produse, treceți la finalizarea comenzii.

Dacă aveți deja un cont de utilizator, introduceți pur și simplu detaliile de conectare, adică numele de utilizator și parola și adăugați sau selectați adresa de livrare. Puteți plasa o comandă și dacă nu aveți cont de utilizator. În acest caz trebuie să completați manual informațiile pentru livrare. Clienții noi își pot crea cu ușurință un cont de client.

În continuare faceți clic pe butonul Finalizează comanda, apoi selectați metoda de plată preferată. Odată ce acești pași au fost finalizați, puteți plasa comanda.

Odată plasată comanda, un e-mail de confirmare a comenzii va fi trimis la adresa dumneavoastră de e-mail afișând detaliile comenzii. Comanda dumneavoastră va fi procesată cât mai curând posibil după plasare.

Disponibilitate produse
Toate produsele existente pe site-ul nostru există în stoc. Dacă se întâmplă să se epuizeze stocul la un produs, acesta pur și simplu este eliminat din site.

Opțiuni de plată

Numerar la livrare

Această formă de plată vă permite să achitați comanda în momentul în care vă este livrată de către curier. Firma de curierat cu care lucrăm permite deocamdată doar plățile cu numerar.

Online prin card

Acceptăm VISA și Mastercard. Când utilizați această opțiune de plată, suma totală a comenzii este transferată în contul nostru bancar imediat ce efectuați comanda. 

Factura va fi inclusă în colet.

Starea comenzii
Odată ce o comandă a fost plasată, starea acesteia poate fi vizualizată în contul dumneavoastră.
În procesare: Comanda a fost plasată, este în prezent în curs de ambalare sau în curs de livrare. Modificările nu mai sunt posibile în această etapă.
Finalizată: Comanda a fost expediată.

CONTUL DE UTILIZATOR

Nu este obligatoriu să creați un cont de utilizator ca să puteți plasa o comandă. Dacă alegeți să creați un cont de utilizator, acesta vă permite:

  • Modificarea adresei de livrare
  • Modificarea parolei
  • Să aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor comenzilor efectuate

Modificarea adresei de livrare
Aveți opțiunea să modificați adresa de livrare în secțiunea Contul meu urmat de clic pe linkul Adrese. Atunci când creați un cont de utilizator aveți opțiunea de a adăuga o adresă de livrare. Vă rugăm să rețineți că adresa de livrare nu poate fi modificată prin intermediul contului dumneavoastră odată ce o comandă a fost plasată. Dacă o adresă de livrare trebuie modificată odată ce o comandă este plasată, vă rugăm să contactați serviciul nostru de suport.

Modificarea parolei
Parola dumneavoastră poate fi modificată făcând clic pe Contul meu urmat de clic pe linkul Detalii cont.

Comenzi
Aici puteți vedea o listă cu toate comenzile efectuate.

LIVRARE ȘI TRANSPORT

Costuri de livrare

Adresa de livrare  

Valoarea comenzii

Cost livrare

oriunde pe teritoriul României 

sub 100 ron    

27 ron

oriunde pe teritoriul României 

peste 100 ron  

gratuit

* uneori este posibil să derulăm promoții care să includă o eventuală diminuare sau eliminare a costului de transport. Atunci când astfel de promoții sunt disponibile, acestea vor fi semnalizate pe pagina drogerieshop.ro.

Durata estimată de livrare
Durata totală de așteptare privind livrarea coletului se compune din timpul de pregătire al comenzii pentru expediere de către noi și durata de livrare a coletului de către curier. Coletul va fi ambalat și predat curierului de către noi în aceeași zi sau în ziua următoare plasării comenzii, cu excepția zilelor de week-end. Pentru toate categoriile de produse, coletul va ajunge în 3-5 zile calendaristice de la data plasării comenzii, în funcție de adresa de livrare.

Firma de curierat
Firma de curierat care va asigura livrarea coletului este FAN Courier.

*Dacă localitatea de livrare este în afara ariei standard de livrare a curierului ne rezervăm dreptul de a renunța la comanda dvs.  Alternativ, în cazul în care adresa dumneavoastră se află în afara ariei de acoperire a firmei de curierat și necesită taxarea pentru kilometri suplimentari, costul suplimentar aferent va fi suportat de către dumneavoastră, urmând în această situație să fiți informat în prealabil și având dreptul de a accepta sau refuza comanda. Aria standard de acoperire a FAN Courier poate fi consultată aici: https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf

RETURNĂRI

Dacă nu sunteți complet mulțumit de o achiziție, puteți schimba sau returna articolele gratuit, timp de 30 zile de la data primirii comenzii.

Important: Articolele returnate trebuie să fie intacte, respectiv în ambalajul original, acolo unde acesta a existat în coletul expediat de noi.

Returnările se pot face prin curier:
1. Scrieți-ne la serviciul clienți (contact@drogerieshop.ro) pentru a solicita un formular de returnare.

2. Pregătiți produsul pentru returnare: asigurați-vă ca îl ambalați corespunzator, astfel încât să fie protejat în timpul transportului, ideal în ambalajul original. Adăugați formularul de returnare în interiorul coletului.

3. Solicitați un curier. Puteți solicita un curier de la orice firmă doriți, dar dacă alegeți Transilvania Post atunci costurile de transport vor fi suportate de către noi, cu unele excepții.

4. Curierul se va prezenta pentru ridicarea coletului.

5. La primirea coletului de catre DrogerieShop:
Produsul este verificat. Daca îndeplinește condițiile de returnare, vom emite o rambursare conform metodei de plată originale.

Pentru a înțelege condițiile noastre comerciale în detaliu, puteți consulta Termenii si condițiile noastre. Dacă întâmpinați orice fel de dificultăți, vă rugăm să ne contactați.

X